Keçid linkləri

2024, 21 May, çərşənbə axşamı, Bakı vaxtı 09:02

Facebook-un RT-ni bloklaması ‘mediaya təzyiqdir’


RT-nin (Russia Today) loqosu
RT-nin (Russia Today) loqosu

Facebook sosial şəbəkəsinin Rusiyanın dövlət nəzarətində olan RT telekanalına bağlı səhifəni bloklaması “”mediaya təzyiqə” bərabərdir. Bunu Kremlin sözçüsü Dmitry Peskov deyib.

Fevralın 18-də Moskvada jurnalistlərə danışan Peskov bildirib ki, Facebook-un addımı onun imici və “etibarlılığı”na “ciddi zərbə” vurur.

“Qeyri-dost ölkələr sosial media sektoru və digər platformalarda xidmət göstərən böyük şirkətlərdən yararlanaraq Rusiya mediasına təzyiq göstərirlər”, – deyən Peskov əlavə edib ki, “RT hüquqlarını qoruya biləcək və məsələ həllini tapacaq”.

“QAYDALARI POZMAMIŞIQ”

RT-nin baş redaktoru Margarita Simonyan daha öncə Facebook səhifəsində yazmışdı ki, ABŞ-da mənzillənən Facebook sosial media nəhəngi telekanalın ingiliscə “In the Now” adlanan səhifəsini bloklayıb.

Margarita Simonyan
Margarita Simonyan

“İngiliscə In the Now adlı layihəmiz vardı. Layihə çox populyar idi – 2,5 milyard baxış sayı və təkcə Facebook-da dörd milyon abunəçisi vardı”, – Simonyan Telegram sosial şəbəkəsindəki hesabında yazıb.

Baş redaktorun sözlərinə görə, Facebook bu layihəni CNN telekanalının bir proqramından sonra bloklayıb. Həmin proqramda “ABŞ Dövlət Departamenti və NATO-nun göstərişilə” iddia olunub ki, “In the Now” layihəsinə Kreml sponsorluq edir.

Simonyan deyir ki, səhifənin ziyarətçilərinə Rusiyadan maliyyələşməsini açıqlaması problem olmamalıdır.

“Facebook-un hansısa qaydalarını pozmamışıq”, – o vurğulayıb.

ABŞ kəşfiyyat agentliyi Kremli RT-dən 2016-cı il prezident seçkisinə müdaxilədə istifadə etməkdə suçlayır.

Bu ittiham səslənəndən sonra ABŞ Ədliyyə Departamenti 2017-ci ilin sentyabrında RT-dən tələb etdi ki, ABŞ-dakı filialını “xarici agent” kimi qeydiyyatdan keçirsin. Twitter isə RT-dən və onun bir qanadı olan Sputnikdən gələn reklamı yasaqladı.

Əvvəllər Russia Today kimi tanınan RT ingilis, fransız, ispan və ərəb dillərində verilişlər hazırlayır.

“Russia Today” 2000-ci illərin ortalarında yaradılıb. Rusiya Prezidenti Vladimir Putin bununla qərbpərəst siyasət yeritdiyini düşündüyü ABŞ və Britaniyanın media qurumlarının dominantlığını ilə mübarizə aparmaq istəyib.

AzadlıqRadiosu Jurnalistika üzrə Təqaüd Proqramı elan edir

AzadlıqRadiosunda iş

Azad Avropa/Azadlıq Radiolarına

İcraçı prodüser

Sosial media reportyoru/prodüseri

Sosial media redaktoru

tələb olunur

AzadlıqRadiosunu Rusiya hökuməti "arzuolunmaz təşkilat" elan edib

Əgər siz Rusiyadasınızsa, bu ölkənin pasportunu daşıyırsınızsa, yaxud orada daimi yaşayan, amma vətəndaşlığı olmayan şəxssinizsə, nəzərə alın- məzmunumuzu paylaşdığınıza, bəyəndiyinizə, şərh yazdığınıza, bizimlə əlaqə saxladığınıza görə cərimə və ya həbslə üzləşə bilərsiniz.

Ətraflı məlumat üçün bura klikləyin.

XS
SM
MD
LG