Keçid linkləri

logo-print
2016, 03 Dekabr, şənbə, Bakı vaxtı 13:44

Qəzetin keçmiş baş redaktoru mobil telefonların səsli poçtuna qulaq asırmış


Andy Coulson

Andy Coulson

Britaniyanın “News of the world” qəzetinin keçmiş baş redaktoru Andy Coulson iyunun 24-də London məhkəməsinin qərarı ilə günahkar bilinib. O məşhur ulduzların və siyasətçilərtin mobil telefonlarının səsli poçtuna qulaq asmaqda ittiham olunurdu. Dinləmələr 2000-2006-cı illərdə olub.

Qəzetin digər keçmiş baş redaktoru Rebekah Brooksa qarşı 4 ittihamın hamısı götürülüb.

Coulsonun günahkar bilinməsindən sonra Britaniyanın baş naziri David Cameron üzr istəyib. O, Coulsonu 2007-2011-ci illərdə baş nazirin media rəhbəri təyin etmişdi.

Günün bütün mövzuları

XS
SM
MD
LG